2021

2. ledna 2021


Už končí druhý den nového roku 2021. Co přinese? To nikdo z nás neví, ale všichni doufáme, že po uplynulém roce na náš bude přívětivější. 

Je pravdou, že uplynulý rok byl jistě jedním z nejzvláštěnšiích, jaké jsem zažila. To, co jsme považovali v našich životeh za jistotu, se ze dne na den změnilo, a učili jsme se žít v nové realitě. Osobně musím říct, že mi rok 2020 nakonec mnohem víc dal, než vzal. Naučil mě větší trpělivosti, ohleduplnosti a respektu ke druhým.



I když jsem nemohla cestovat, poznala jsme mnoho inspirativních lidí z různých koutů světa, díky kterým jsem se v minulém roce posunula zase o kus dál a kteří mě neskutečně motivují. Myslím, že kdyby nebylo pandemie, která u nás na začátku roku odstarovala, asi bych svoje rozhodnutí zlepšit se ve focení jídla o několik měsíců odložila. Také bych asi dlouho rozvažovala, jestli absolvovat online kurz focení jídla a foodstylingu, jestli se účastnit výzev ... ale nějak mě to negativní nakoplo a dodalo mi odvahu.


Děkuji vám, že jste tu se mnou byli, chodíte na blog, na FB i instagram a podporujete mě. Snad jsem vám alespoň fotkami udělala radost. Chtěla bych vám popřát v tomto nadcházejícím roce hodně radosti, lásky a abyste dokázali nacházet radost i v maličkostech, které prozáří každý váš den. 





Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.