OSVĚŽUJÍCÍ VODA S JAHODAMI, MALINAMI A MEDUŇKOU

7. června 2020


Sladké a ochucené šťávy moc nepiju. Ale když přijde léto miluju vody ochucené ovocem a bylinkami. Vše sklidím doma na zahrádce - ovoce obměňuju podle sezóny a bylinky rozmarýn, meduňka a máta jsou stálicemi. 

Kromě oblíbené kombinace citronu s mátou, jsem si v létě oblíbila především vodu s jahodami, malinami a meduňkou. Mám na zahradě meduňku citronovou, která má výraznější citronovou chuť, ale stejně skvělá je voda i s klasickou meduňkou.

Tentokrát jsem si ještě trochu vyhrála s ledovými kostkami. Nevím, proč mi to trvalo tak dlouho (zřejmě proto, že jsem neměla na kostky pořádné tvořítko a místo v mrazáku). Zamrazila jsem do něj pár malin a lístky meduňky.

Jaké jsou vaše oblíbené kombinace?



OSVĚŽUJÍCÍ VODA S JAHODAMI, MALINAMI A MEDUŇKOU

INGREDIENCE

1 litr vody (můžete použít i perlivou)
10 jahod
10 malin
10 lístků meduňky (používám citronovou)

PŘÍPRAVA

Jahody a maliny omyjeme a zbavíme lístků. Jahody nakrájíme na čtvrtiny a maliny rozkrojíme na polovinu. Lístky meduňky jemně promneme, aby se chutě lépe uvolnili. Vše vložíme do nádoby nebo do džbánku a zalijeme vodou. Promícháme a necháme asi 15 minut odstát, aby se chutě propojily.
Vodu můžeme postupně po odpití dolévat (3 - 4 krát).






1 komentář

  1. Tak to bych se taky nezlobila. Zvlášť, když je to z domácího ovoce. My jsme letos taky chtěli mít vlastní jahody, ale nějak nám to nevyšlo se zaléváním. Prostě letos málo vody. Ale manžel koupil čtyřcestný směšovací ventil a říká, že na příští rok udělá umělé zavlažování s nastavením na automat, aby se pak nestalo, že nám jahody uschnou, jako tomu bylo letos. ;-)

    OdpovědětVymazat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.