INSPIRACE NA JARNÍ VĚNEČEK

14. března 2024

 

Velikonoce nepatří úplně mezi mé oblíbené svátky, ale příchod jara, první rozkvetlé kytky a stromy mě velmi inspirují. Stejně jako touha po barevnějších kombinacích. 


Dnes tu pro vás nemám recept, ale malou inspiraci na jarní nebo velikonoční věneček. Tentokrát jsem ladila do žluta a zůstala u přírodních materiálů. Vše jsem nakonec doplnila křepelčími vajíčky.


Při focení jsem se nemohla rozhodnout, které pozadí zvolit. Proto jsem kromě tmavého vyzkoušela i zelené a jsem nadšená. Rozhodně dodá víc jarní nálady.








Easter is not exactly one of my favorite holidays, but the arrival of spring, the first blooming flowers and trees inspire me a lot. As well as the desire for more colorful combinations.


I don't have a recipe for you today, but a little inspiration for a spring or Easter wreath. This time I went with yellow and stayed with natural materials. In the end, I decorated everything with quail eggs.


I couldn't decide which background to choose during the photo shoot. Therefore, in addition to the dark one, I also tried the green one and I am super excited. It will definitely add more spring mood.








Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.