FOODELIA - 85. KOLEKCE

21. listopadu 2022

 

Minulý rok jsem se registrovala na stránky FOODELIA. Jedná se o mezinárodní stránku food fotografů z celého světa. Řeknete si, ale vždyť je tu IG a jiné sítě. To sice ano, ale bohužel jsem kvůli hacknutí ztratila několik let práce a musela si založit nový účet. Navíc v algoritmech IG se teď všichni trochu ztrácíme :-). A protože můj účet není jen úplně o receptech, ale i o focení jídla, což mě strašně baví, tak ne vždy se tyhle fotky setkají s velkým ohlasem :-). Což mě trochu mrzí, protože za nimi stojí hodně práce.


A také chci jít trochu dál a pořád hledat motor, který by mě poháněl vytvářet co nejlepší fotky. A když jsem narazila na tyhle stránky, rozhodla jsem se zaregistrovat. Než jsem se ale poprvé zúčastnila, trvalo to vlastně téměř rok :D. Soutěžit lze s několika fotografiemi každý měsíc a výsledkem je kolekce těch nejlepších fotek.


A proč tohle všechno píšu? Mé dvě fotky byly vybrané do 85. kolekce Foodelia. A jsem neskutečně nadšená, že se moje fotky umístily po boku těch nejlepších fotografů.


Celou galerie vítězů můžete vidět zde.




FOODELIA - 85TH COLLECTION


Last year I registered on the FOODELIA website. This is an international site of food photographers from all over the world. You might say, but there is IG and other social media. Yes, but unfortunately I lost several years of work due to hacking of my account and had to create a new one. Plus, we're all a bit lost in the IG algorithms now :-). And since my account is not only about recipes, but also about food photography, which I really enjoy, these photos don't always meet with great response :-). Which makes me a little sad, because there is a lot of work behind them.


And I also want to go a little further and keep looking for an engine that would drive me to create the best possible photos. And when I came across this site, I decided to register. But before I participated for the first time, it actually took me almost a year :D. You can compete with several photos every month and the result is a collection of the best photos.


And why am I writing all this? My two photos were selected for the 85th Foodelia collection. And I am incredibly excited that my photos were placed alongside the best photographers.


You can see the entire gallery of winners here.














Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.