SMOOTHIE Z ČERNÉHO RYBÍZU A VIŠNÍ

11. července 2020


Já vím, že přidávat "recept" na smoothie se může zdát celkem zbytečné, protože každý si ho může doma připravit v podstatě z toho, co najde. Berte ho tedy spíš jako inspiraci. Kombinaci černého rybízu a višní jsem zkusila letos poprvé a příjemně mě překvapila. Pokud se mi podaří sehnat ještě nějaké višně, můžete se těšit na nějaký koláč :-).

Tak pojďme na smoothie.


SMOOTHIE Z ČERNÉHO RYBÍZU A VIŠNÍ

INGREDIENCE

(2 porce)

10 vypeckovaných višní
1/2 hrníčku černého rybízu
1 hrnek rostlinného kokosového mléka
2 kávové lžičky mandlového másla
špetka kardamomu
1 lžička chia semínek


POSTUP

Do foodprocesoru nebo do mixeru dáme všechny suroviny (kromě chia semínek) a mixujeme do hladké směsi. Jakmile bude vše pečlivě rozmixované, zamícháme chia semínka a servírujeme.

Pokud si budete připravovat smoothie v létě, zkuste přidat ovoce zmrazené.








Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.