JAK JSEM SE PROPEKLA PROSINCEM

31. prosince 2016


Konec listopadu a prosince pro mě nebyl zrovna nejlehčí a na blogování nebyla moc nálada. Přesto jsem utíkala k pečení, u kterého se uklidním a zvedne mi náladu.

S pečením na Vánoce jsem začala v polovině prosince. Nejdřív přišly na řadu perníčky a poté cukroví. Pěkně jsem si tedy dala do těla. Šlo nám to od ruky a došli jsme k číslu 13. Nějak jsme se letos skutečně rozjeli. Vždycky jsme pekli docela dost druhů cukroví. Každý má rád něco jiného a tak je i těch základních druhů hodně. Mě by stačila hora lineckého a vanilkových rohlíčků. Taťka má rád vosátka, košíčky a pracny. Zbytek druhů experimentujeme a zkoušíme nové druhy.

Od perníčků jsme se opožděně propekla k pletýnkám svaté Lucie. Hory vánočního cukroví korunovala domácí vánočka pečená v předvečer Štědrého dne podle receptu mojí prababičky.





Chtěla bych vám všem do toho nadcházejícího roku popřát v první řadě moc zdraví, protože je vzácné. Klid v duši. A také úsměv na tváři - to je to nejkrásnější, co můžeme dát lidem kolem sebe.

S láskou Alča






5 komentářů

  1. Alenko, propekla jsi se přímo luxusně...mňam!
    A co se mi tedy hodně líbí, je úprava a rozložení fotek na tvém blogu. Myslíš, že bych mohla být tak smělá a požádat tě o návod, jak takto krásně rozložit fotky?
    Děkuji a přeji šťastný nový rok, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, nádherné cukrovíčko jsi napekla! Moc se mi líbí nazdobené perníčky, to je krása.
    Crinkles jsem letos také pekla, povedly se, po upečení nám moc chutnaly, ale bohužel do druhého dne hrozně zvtrdly. :-( Nestalo se ti to také?
    V novém roce ti také přeji jen to nejlepší, hlavně zdravíčko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji moc. Je pravda, že trochu ztvrdly, ale když je nechám v chladnu, tak zase změknou. Zdravím a také přeji jen to nejlepší. Alča

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Zatím jsem na zakázku nepekla :-) Ale už se mě ptalo víc lidí :-) Takové to drobné nemám ještě úplně vychytané jako profesionální cukrářky :-)

      Vymazat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.