DÝŇOVÉ KOŘENÍ

1. října 2021


Tento víkend jsem musela podruhé v řadě upéct makové rohlíčky, které jsem pekla minulý týden. Měli úspěch, zbyl nám pomletý mák, tak jsem pekla další várku. Pro rodinu i pro kolegy do práce. Nemusela jsem tedy přemýšlet nad žádným speciálním receptem. 




Taky si ještě pořád užívám dýňové sezony a přídělu dýní. Do dýňových receptů a vůbec do podzimních receptů přidávám ráda voňavé koření. K podzimu pro mě kromě skořice patří kardamom, perníkové koření a v poslední době i dýňové koření. Na chuť jsem mu přišla díky kamarádce ze Států, která mi jej přivezla. Ve Státech je toto koření velmi oblíbené a dá se koupit už přímo namíchané. U nás jsem jej zatím neviděla a tak jsem se rozhodla, že si namíchám svoje vlastní dýňové koření. Vzala jsem útokem regál s kořením v obchodě a nakoupila všechny druhy, které jsou potřeba. A ode dneška už mám svoje vlastní.





DÝŇOVÉ KOŘENÍ

INGREDIENCE

3 polévkové lžíce mleté skořice
2 čajové lžičky mletého zázvoru
3 čajové lžičky mletého muškátového oříšku
1,5 čajové lžičky mletého nového koření
1,5 čajové lžičky mletého hřebíčku




POSTUP


Postup je velmi snadný a rychlý. 


Pokud neseženeme všechno koření mleté, na mlýnku jej umeleme a všechno koření smícháme dohromady. 


Uskladníme v dobře uzavíratelné nádobce.










2 komentáře

  1. Ali, já si jen přečetla složení koření a pak fotky, a už jsem cítila tu vůni. A jak to vidím v té modré misce.....Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ivi, no voní to nádherně. Je pravda, že mi stačí si k tomu čichat :o). Hezký den, Alča

      Vymazat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.