KOKTEJL PUCCINI A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2022!

31. prosince 2021

Tak už tu máme opět poslední den roku. Poslední měsíc jsem na blog moc receptů nepřidala, na druhou stranu jsem byla trochu aktivnější na IG a zkoušela tvořit videa. To je i mým přáním do toho příštího roku, chtěla bych vám kromě receptů vytvářet i krátká videa s recepty. Docela mě to chytlo, ale ještě potřebuju zapracovat na technice.



Ke konci roku většinou moc příspěvky nestíhám, ale tentokrát mám pro jeden v trochu netradičním stylu. Chtěla jsem připravit nějaký lehký drink pro poslední den roku. Dávám přednost lehkým a svěžím nápojům, a proto jsem vybrala koktejl Puccini. Je pojmenován po slavném italském skladateli Giacomovi Puccinim. Je dokonale osvěžující, šumivý a potřebujete pouze 2 suroviny. Mandarinky a Prosecco nebo jiné šumivé víno.




KOKTEJL PUCCINI


SUROVINY


50 ml čerstvé mandarinkové šťávy (cca 2 mandarinky)

100 ml Prosecca nebo jiného perlivého/šumivého vína



POSTUP 



Z mandarinek vymačkáme šťávu a přecedíme. Nalijeme ji do skleniček na sekt nebo víno (měla by zaplnit 1/3 skleničky). Zbytek skleničky dolijeme proseccem. Prosecco naléváme pomalu, aby moc nešumělo a nepřeteklo ze skleničky.










Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.