JAHODOVÉ SMOOTHIE NANUKY

11. srpna 2020



Tyhle nanuky nebo chcete-li popsicles vznikly tak trochu náhodou a neplánovaně. Za vším stojí totiž smoothie, které jsem si dělala po cvičení na svačinku. A jeho krémová konzistence mi tak chutnala, že jsem si říkala, že by z toho nemusela být špatná ani zmrzlina. A toť vše. Krátký, leč pravdivý příběh :D.


A teď vážně… Někdy tak přemýšlím, jestli sem mám dávat takovéto spíš ne-recepty. Jsou totiž fakt strašně jednoduché. A pak si taky říkám, že popsicles si doma dělá už spousta lidí, takže nic nového zřejmě nevymyslím. A je to opět takový ten recept, co dům dal 😊.



Ale berte to třeba jako inspiraci a upravujte si podle sebe, jak je libo. Každopádně já musím mít v těchto vedrech v mrazáku alespoň pár takových nanuků. Ne, že bych neholdovala kupované zmrzlině, ale tam většinou vede vanilka, čokoláda a můj milovaný slaný karamel. Ale pokud jde o ovocné, tak jedině domácí. Ty kupované jsou pro mě tak neuvěřitelně přeslazené a poměr ovocné složky je docela často taky dost diskutabilní.


Takže vážení, pokud chcete, inspirace na popsicles. 




JAHODOVÉ SMOOTHIE NANUKY

(6 nanuků – a podle velikosti formiček možná i malé smoothie)


INGREDIENCE


150 g čerstvých jahod

250 g řeckého nebo hustého smetanového jogurtu

1 zralý banán

3 lžíce mandlového másla

šťáva z ½ limetky (pomůže uchovat barvu ovoce)


pár čerstvých jahod na pokrájení


POSTUP


Do mixeru nebo foodprocesoru vložíme jahody, jogurt, banán, mandlové máslo a šťávu z limetky. Vše mixujeme do hladké směsi.


Připravíme si formičky a dřívka. Zbylé jahody si nakrájíme. Do formiček rozdělíme směs a postupně rozdělujeme i nakrájené jahody, dokud nebudou formičky plné. Zarazíme dřívka. Dáme zamrazit – ideálně mrazíme 8 – 10 hodin.



Tipy

* před vyndáním z formiček nechávám nanuky trochu povolit, abych je byla z formiček vůbec schopná vyndat 😊

* banán nahrazuje cukr, ale pokud jeho chuť zrovna nemusíte, tak přidejte 2 lžíce medu nebo javorového sirupu.









Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.