VÁNOČNÍ PEČENÍ

14. prosince 2019


S vánočním pečením nezačínám většinou hned s příchodem prosince. Začínám postupně perníčky, následně přichází na řadu linecké cukroví a vanilkové rohlíčky. A v neposlední řadě přidávám nějaké nepečené varianty.

Je pravdou, že pár let zpátky jsem pekla i 15 druhů cukroví a byl to pěkný kolotoč. Ale vlastně proč se honit, jde o to si svátky užít a ne se z nich vystresovat, že nemám napečeno. Teď si užívám to, že otevřu starou ochytanou kuchařku, nalistuji v ní osvědčené recepty, že mám ruce a zástěru od mouky a že v kuchyni voní vanilka a skořice, hoří svíčky a svítí světýlka a vyhrávají vánoční songy, při kterých u linky tančím :-). Tomu říkám ta pravá atmosféra, protože z ní čiší radost a pohoda.


TOP 5

Tady je mých TOP 5, které u nás nesmí chybět a které se pečou ať se děje, co se děje.. A jak to máte u vás? Možná už máte napečeno, ale pokud ne, tak jsem vám přidala odkazy na recepty. Klikněte na název a můžete péct :-).




3. Pracny podle Sandtnerové (od té doby, co jsem je ochutnala, už jiné nepeču)


5. Marokánky (připravuji si trochu zdravější variantu)






Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.