JAHODOVÁ ZMRZLINA

13. června 2017

Dnes jsem si dala opět saunu v autě. Moje malá žabka nemá klimatizaci a je to poznat. Ráno sice vždy zaparkuju pod stromy, ale jak se sluníčko během dne otáčí, odpoledne prostě nemám šanci, ani kdybych chtěla. 
Jak za mnou doma zapadly dveře, hledala jsem něco na osvěžení. Ještě že mám v mrazáku pořád nějaké zmrzlé ovoce. Kromě jahod, borůvek a rybízu, jsem poslední dobou začala mrazit i banány. Používám je teď hodně místo cukru anebo sirupů na slazení smoothieček. A teď, když jsem objevila kouzlo domácích zmrzlin ze zmrzlého ovoce, používám je o sto šest. Tentokrát jsem sáhla po jahodách a řeckém jogurtu. Zmrzlina není přeslazená a vynikne chuť ovoce. Je hotová za pár minut a tím, že už mám všechno zmrzlé, nemusím čekat další hodiny na zamrazení. Ale musíte ji sníst rychle, aby se neroztekla :-).

JAHODOVÁ ZMRZLINA
(příprava bez přístroje na zmrzlinu)

Ingredience:
(cca 2 porce)

1 hrnek zmražených jahod
1/2 zmraženého banánu
5 - 6 lžic řeckého jogurtu (podle hustoty)

Postup:

Jahody spolu s banánem dáme do robota se sekacím nástavcem na led nebo do foodprocesoru, který je schopný sekat led. Vše mixujeme. Několikrát vypneme robot a stěrkou ze stěn setřeme hmotu. Postupně přidáváme řecký jogurt a mixujeme dokud nevznikne hladký krém.

Nejlepší je zmrzlinu podávat hned. 

Nedoporučuji tuto zmrzlinu znovu mrazit na delší dobu, protože by vznikly krystaly vody a zmrzlina už nebude tak hebká a krémová.






1 komentář

  1. mňaminka - pokud nemáte vlastní zahrádku, určitě zkuste samosběr jahod, tam si vybere jen ty nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.