ČOKOLÁDOVÁ SMOOTHIE BOWL

12. ledna 2019


Tohle je asi ta nejvíc easy snídaně, svačinka, dezert nebo cokoli dalšího chcete. Jednoduchost mě nikdy nepřestane na smoothie bavit. Stejně tak jako rychlost jeho přípravy, takže je to pro mě ideální snídaně v pracovním dni, kdy nemusím nic složitého vymýšlet. Ráno mám raději sladší, hustší a ovocné s jogurtem... odpoledne většinou přijde na řadu zelenina (ale jasně, že néé vždycky).


ČOKOLÁDOVÁ SMOOTHIE BOWL

(1 velká porce nebo 2 menší)

INGREDIENCE

1 zralejší banán
1 avokádo
1,5 lžíce javorového sirupu
1/2 - 1 hrnek (250 ml) mandlového rostlinného mléka
3 lžíce holandského kakaa

hrst ostružin
hrst kokosových lupínků
5 - 6 kakaových bobů



POSTUP

Banán, avokádo, javorový sirup, kakao a mléko dokonale rozmixujeme na hladké smoothie. Mléko přiléváme postupně - záleží jen na vás, jakou hustotu smoothie si přejete, já jsem si zvolila pudinkovou konzistenci, proto jsem mléka nepoužila tak velké množství.

Jakmile bude smoothie hotové, nalijte na talíř nebo do misek, ozdobte ostružinami a kokosovými lupínky. Kakaové boby oloupejte a nakrájejte na kousky, posypte jimi smoothie. 







Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.