ŘÍJNOVÉ MOMENTKY ...

8. listopadu 2016


S příchodem prvních říjnových dnů nabralo na otáčkách moje dýňové šílenství a tak jsem blog i vás zásobila několika dýňovými recepty. Ráno jsme odstartovali den zdravým Dýňovým smoothie. O víkendu jsme se pak při odpoledním čaji nebo kávě cpali Dýňovým koláčem se slaným karamelemDýňovým štrúdlem. Do koláčů jsme si namíchali Dýňové koření vonící podzimem.

Také jsem si nikdy nemyslela, že vzhledem ke své alergii na mák, budu péct makové buchty, A pro velký úspěch jsem Makové rohlíčky pekla dokonce hned dvakrát v jednom týdnu. S přelomem měsíce nadešla také chvíle pečených jedlých kaštanů, které jsem využila v kombinaci s čokoládou v Čokoládovém chlebíčku.

A co dodat nakonec. S posledním říjnovým dnem dorazil i na blog Halloween se strašidelným Halloweenským dortem.

Těším se na vás i v listopadu, 

                                         Alča

Okomentovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste se zastavili. Děkuji za všechny komentáře a připomínky.

Alča

Co je nového na instagramu

© Mon cafe blog. Design by FCD.